Länge sen...

Det har gått en hel vecka sen jag skrev sist. Får väl skylla lite på Maria... Men mest för att jag inte har haft tålamod att sitta vid datorn när det har varit så varmt. Det gäller att välja rätt tid att ha semester.. Vi har varit uppe med tuppen (grannens) varje dag. Startat dagen med en kopp kaffe vid dammen för att mata fiskarna och vänja dem vid att komma när vi sätter oss där.

Fungerar bra. Sen har vi planterat och haft oss hela dagarna förutom när det har varit för varmt. Då har vi suttit ute på Marias rum och spelat kort. På kvällarna har vi ätit väldigt gott.

Jag har ju haft privat kock här i två veckor. Hon är väldigt duktig!!! Gissa om jag har bliivit bortskämd!!! Det märks. Vad ska jag nu äta? Får väl slänga ihop något.. Hur ska jag klara mej tills hon kommer tillbaka? Suck!

Kommentarer
Postat av: birgith

Fortfarande vackra bilder.

Tack för vederkvickningen.

Färger, sus och porl = medicin

2009-07-07 @ 22:12:18
Postat av: ViDu

Så lite så. Du är alltid välkommen. Trevligt med kaffekompis.

2009-07-07 @ 22:52:38
URL: http://smattagott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0