Bättre sent än aldrig.....

Idag har det äntligen skett! Jag har gjort något jag aldrig har gjort förr. Jag har tvättat min bil! Det är första gången jag tvättar den själv. Richard har tvättat den innan men nu var jag tvingen att göra det själv. Man kan ju inte komma på examen i Lunds domkyrka med en så jäkla skitig bil som den. I morgon ska jag dammsuga den också så att man kan sitta i den utan skyddskläder. Jag har nog päls till fyra hundar i baksätet. Dessutom har jag jord till ett helt potatisland och spån till ett hönshus i bagaget och på golvet där bak. Men på torsdag när jag styr kosan mot Landskrona ska den vara fin. Maria och Robert blir nog chockade!
 

Kommentarer
Postat av: Tottafes

Oj!

2009-06-01 @ 20:10:22
Postat av: mariann

2009-06-01 @ 21:25:55
Postat av: Anonym

Herrejisses va du kan. Jag vet knappt hur man går in på en sån här grej.

2009-06-01 @ 21:27:22
Postat av: ViDu

Det är hur enkelt som helst! Det gäller bara att ha en sådan bra dotter och smart svärson som jag!http://xrob.blogg.se/

2009-06-02 @ 17:13:19
URL: http://smattagott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0