Semester

Nu har jag semester. Man kan tro att jag inte tycker om mitt jobb. Men det gör jag verkligen! Jag stortrivs! Jag har haft en enorm tur att få ett verkligt bra jobb. Det är få förunnat att få ett sådant fantasiskt jobb som jag har. Det är dessutom mitt andra jobb som jag har stortrivts på. Men det är skönt att kunna råda över sin tid på ett annat sätt. Att inte ha någon tid att passa och att kunna sova så länge man vill. Inte för att det kommer att bli speciellt länge men i alla fall...

Jag har ju för vana att vara upp med solen på sommaren. Det blir gärna så när man vaknar av att solen lyser rakt i ansiktet genom fönstret. Jag har ju verkligen haft tur med vädret. Ska bli bra denna veckan i alla fall. Solen tar bra om man säger så...

Nu är snart middagen klar. Det känns väldigt bra att bli uppassad med matlagning när Maria är här. Det blir fisk i foliepaket idag. Gott!

Kommentarer
Postat av: Birgith

Skicka hit din upp-passerska.

Låter bra med sol och semester!

Njut!

2009-06-22 @ 22:58:09
Postat av: ViDu

Semester och semester.... Och jag har ingen upp-passerska. Vi jagar varandra nästan lika mycket. Och du kan nog få låna henne en liten stund när jag behöver vila...

2009-06-23 @ 14:58:17
URL: http://smattagott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0