Surströmming....

Nu är höstens surströmmingsskivor räddade!!! Bättre sent än aldrig. Potatisen är i jorden! Har satt mandelpotatis idag. Richard har hjälpt mej att gräva och fylla en odlingslåda med jord, kogödsel och plantjord. Sen planterade vi potatisarna som legat på groning. Nu är det bara att vänta och se.

Mina andra grönsaker växer så det knakar. Jag har väldigt fina lökar...

Jag har satt en omgång sallad och rädisor  till idag. Dessutom har jag kompletterat min sötfänkål. Satte nog dom lite för lidigt.

Franse höll ett öga på oss när vi höll på och planterade. Men han bara gäspade och lät oss hållas.

Kommentarer
Postat av: Tottafesfes

Jippi! Duktiga ni har varit. SKa bli spännande att se vad som blir av dem..;)

2009-05-30 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0