Dagens bild 2009-10-06

Dagens bild blir en bildsvit igen. Har sovit dåligt i natt igen så jag var ute i olika omgångar och fotade månen. Ganska svårt om jag får säga det. Men jag fick några kort som duger i alla fall. Eller vad tycker ni? Min kamera är ingen avancerad sak utan en vanlig, enkel Kodak C613. Jag ska satsa på en bättre kamera när jag får råd någon gång.

Första bilden är tagen i natt någon gång.

Denna bilden tog jag vid samma tillfälle fast med blixt. Man ser spindelnätet och min andedräkt.

Detta är taget nåtgon gång på morgonkvisten. Tror klockan kan ha varit vid halv sex för AFV på femman hade inte börjat.

Denna bilden är också tagen vid halv sex.

Kommentarer
Postat av: Misswhatsit

Jag tycker du har fångat ljuset från månen fint med din kamera.



Tack för din kommentar på min blogg. Roligt att du tyckte om skålen.

2009-10-07 @ 23:03:50
URL: http://misswhatsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0