Räddningsprojekt nr 94?

Jag var hos Maria och Robert i helgen. Firade att Robert börjar närma sig "vuxen". Vi bytte lite växter. De fick tillbaka en chilli som Robert har planterat och som har varit på sommarbete hos mej. Den har vuxit sej stor och "stark". Vitsigt va? Jag fick med mej deras små Slim Jimmar. Det är aubergine som planterades i våras. De har inte växt mycket men jag har planterat om dem i större krukor och i bättre jord. De ska tydligen övervintra så jag hoppas att de klarar sej. Skulle vara roligt. Men jag klarade ju chillin så varför inte?

Före.

Efter.

Fick även se något som jag aldrig sett innan. Maria hade blommande basilika i blomlådan på balkongen. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Robert

Jaa-a, MARIA har blommande basilika i blomlådan, så är det........ ;-)

2009-09-04 @ 23:45:23
URL: http://xrob.blogg.se/
Postat av: tottafes

hihihi.. =)

2009-09-05 @ 11:32:05
Postat av: ViDu

Okej då. Maria OCH Robert har en blommande basilika....

2009-09-05 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0