Surprise!!

Har just ätit middag. Fyndade i frysen. Där fanns en hel del överraskningar. Bland annat hittade jag en påse fryst blandsvamp. Det var helt ok. Har inte testat det innan. Till det grillade jag ett kycklinglår. Gjorde också en sås som jag har fått dille på. Man tar creme fraiche tex och blandar det med vispad grädde, hot chipotle, chilisauce, sambal oelek, vitlök, salt och peppar. Gott! Den smälter så mysigt. Inte helt LCHF men det ska bara vara lite chilisauce. Annars är den helt perfekt. Hade varit jättegod som dip till chips. En halv tomat slank också ner. I moprgon blir det till att ta ur något färdigt ur frysen. Men det blev i alla fall sås över som jag kan ha till. Funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0