Skånsk vinter

Jag har varit med om något i år som jag inte har upplevt förr. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Och nu börjar det bli några vintrar i mitt liv. Det har varit VINTER!!! (Är?) En j___a massa snö! Snacka om att det har blivit en massa skottande för min del. Jag har absolut inte skottat i onödan. Det har bara blivit smala gångar. Till bilen, garaget och fågelborden. Men nu är det snart vår.
Utanför Bengt och Birgits hus i Bromölla.

Plattorna som ska ligga i min syrenberså är alldeles översnöade.

Det är svårt att komma in i rummet ute i garaget.

Stackars Franse tycker inte om snön.

Kommentarer
Postat av: tottafes

Härliga bilder. ser riktigt vintrigt ut. hoppas på upprepning nästa vinter. =) Kram <3

2010-03-05 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0