Julat

I går fick jag elen indragen i mitt sovrum. Underbart!!! Tack du vänliga varelse som ställde upp och hjälpte en "tant" i nöd. Idag kände jag lusten komma tillbaka, så jag satte igång med att "jula" i mina fönster. Nu sitter jag i mitt mysiga rum med adventstjärnan tänd och brasan sprakande. Det är varmt och gott. Jag tror att jag ska värma mig en mugg glögg och ta en pepparkaka innan jag ska duscha och gå och lägga mig. Jag har också kunnat tvätta utan att vara orolig för att proppen ska gå. Det blir byte av sängkläder också så jag kommer nog att sova gott i natt.



God natt.


Kommentarer
Postat av: Carina

Gud så mysigt det ser ut o visst är det lite härligt när snön för en gång skull har kommit till första advent, hoppas vi hinner med en glögg dag; Kram

2010-12-02 @ 18:09:06
Postat av: Birgith

Roligt att du kommit igång med din blogg.

Jättefina bilder.

2010-12-04 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0