Dagens bild

Dagens bild blir på mitt köksfönster. Idag har jag äntligen sytt om mina nya köksgardiner. Nya och nya förresten. Jag har haft dem sen i somras, men inte blivit färdig att sy om dem. Dessutom skulle Danne göra två hållare till en mormorsstång som jag ska ha. Det ska vara en hylla över som jag kan sätta växter och lite prylar på. Jag hade tänkt ha en glashylla. Jag har några sådana som ligger uppe på vinden. Tyvärr var de lite för korta. Jag får köpa trä i stället. Jag måste också köpa nya stänger till båda fönstren. Men det blir nog bra vad det lider.



Kommentarer
Postat av: tottafes

Jättefint. =)

2009-10-10 @ 19:50:53
Postat av: Carina

Jättefint, o tack för senast hur kul som helst att träffa dig. Kram

2009-10-12 @ 10:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0