Suck

Det har inte blivit någon dagens bästa och dagens bild på några dagar. Det beror främst på att jag inte har haft någon inspiration. Det kan bero på att jag har tjurat. Körde hem Maria och Robert till Landskrona i söndags. Då passade Maria och jag på att handla på Citygross. Jag kände mig lite stressad för jag ville hem så fort som möjligt. Jag var nämligen bjuden på bio av Birgith om jag var hemma i tid. Jag ville verkligen gå med henne och se "Flickan som lekte med elden". Vi var inne en snabbis på Citygross och när vi kom ut hade jag fått parkeringsböter på 300:-. Bittert!!! Bara på grund av att jag inte hade satt upp den där parkeringsskylten i rutan. Jäkla sätt. Skitlöjligt! Utanför en affär på deras parkering. Suck! Man blir bara så trött.

Dagens bästa i söndags blev utan tvekan Bion. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Vad trist med bot! Det påminner mig om att jag måste lägga ut P-skivan i bilen. Så trista pengar!



Vad avis jag blir att du sett filmen. Jag vill också. :-)

2009-09-30 @ 08:17:11
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag fick en sån "hemsk" gul lång sak i jobbet för ett tag sen, men det var mitt eget fel och betalades omgående av mig.....suck!

Tack för din kommentar om min Foto-triss.

Önskar dig en god natt!

2009-09-30 @ 21:31:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Lottabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0