Plikten framför allt

Så där ja! Nu har man gjort sin plikt i år. Laddade upp genom att lägga mig ganska tidigt i går. Hade svårt för att somna. Ni vet - man går igenom de sista detaljerna så att man inte missar något viktigt. Kläderna var framlagda med de varma fleecekallingarna överst. De har varit min räddning denna vintern. Varma strumpor och min älsklingströja låg också strategiskt framme. Jag fick ställa klockan för att hinna fixa en närande frukost så att mina krafter inte skulle ta slut halvvägs. Det blev nybakat "bröd" enligt lchf med skinka och saltkött på. En stor kopp kaffe är en självklarhet. Jag vaknade innan klockan ringde och hade en stund över innan jag var tvungen att stiga upp. Man vill ju inte missa starten. Jag var klar i god tid innan starten gick. Det var väldigt trångt! Föret var bra och tätklungan lagom stor. Det var inte svårt att hänga med. Perfekt väder gjorde att det var en ren njutning. Pulsen höll sig ganska lugn. Formen var bättre än vi trodde.
Blåbärssoppan satt fint i Mångsbodarna. Efter 4 timmar var det dags för målgång.
Det blev en spurtstrid som hette duga!

Men Jörgen Brink fick en välförtjänt seger.





Kommentarer
Postat av: tottafes

Hihi.. du är allt bra söt.. <3

2010-03-07 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0