Dagens bild 09-10-10

Dagens bild blir idag även dagens bästa. Jag har äntligen städat bland mina muggar. Jag har massor! Jag försöker att inte ha mer än en av var sort. Jag samlar på olika roliga muggar. Sen har jag ju en del favoriter. Först och främst den som står i mitten på nedersta hyllan. Den kommer från Indiskan och jag har fått den av Richard. Alla muggarna har en historia. Jag kan tala om var nästan alla muggarna kommer ifrån. Det bästa med att jag städade ur glasen från det såpet var att nu finns det plats för några nya muggar...

Kommentarer
Postat av: berit

Muggen med dom rosa rosorna är god att dricka ur med ditt goda kaffe.

2009-10-15 @ 09:05:04
Postat av: ViDu

Tack!

2009-10-15 @ 17:11:15
URL: http://smattagott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0