Dagens bild

Dagens bild är en bild på mitt körsbärsträd. Jag tog den för tre - fyra år sen. I somras slog åskan i min dator och pajade den. Alla mina bilder och all min musik + alla recept .... Robert lägger ner ett hårt arbete på att plocka ut mina bilder från den gamla hårddisken för det funkar inte med min nya dator. Vet inte om det beror på att jag har Vista och det var XP på den gamla... Han har XP på sin så han kan öppna några bilder i taget och lägga över på sin. Sen blir hårddisken tydligen för varm och stänger ner. Det tar en jäkla tid. Någon som har ett tips hur man lättast ska göra? I alla fall hittade jag en skiva med några bilder som jag hade kopierat. Gissa om jag blev glad? Därför bjuder jag på mitt körsbärsträd i full blom. God natt.

Kommentarer
Postat av: birgith

Tack för den.

Väntar på nästa!

2009-10-15 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0