Morgon

Jag ska snart till jobbet. Men som vanligt vaknar jag tidigt och har svårt att somna om. Jag ska jobba till halv elva i kväll. Minst! Det är bara att ta fram kameran och föreviga min morgon. Som vanligt när jag har druckit kaffe och ligger kvar i sängen och tittar på tv, kommer Rut och kryper ner under täcket.

Sen kan hon sova kvar en bra stund efter att jag har gått upp. Observera det gulliga påslakanet. Det är Marias men hon har inte tagit hem det så...

Sen gick jag ut i trädgården och såg att änglatrumpeten har slagit ut med inte mindre än 11 fullt utslagna blommor! Den är fantastisk!

Jag hittade gamle (18år!) Franse sovande i uterummet. Han sov gott och vaknade inte när jag fotade. (Jag kollade - han lever.) Sen gick jag in för jag var tvungen att förbereda maten jag skulle ha med.

Men den vackra himlen hann jag föreviga i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Halloj världen! /Inger

Fina morgonbilder. :)

2010-08-28 @ 14:25:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/halloj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0