Dagen efter

I dag är jag lite trött. Jag var på fest igår. Det började tidigt på morgonen till frukost. Det gällde att hålla sig uppdaterad angående vad som hände på festplatsen. Man vill ju inte fastna i någon trafikstockning. Jag hade en liten paus mitt på dagen. Jag var hos min syster och hon bjöd på bröllopskaffe. Vi hann med ett mindre arbete i trädgården innan det var dags. Med var sitt glas vin bänkade vi oss framför tv:n. När kronprinsessan Viktoria gick fram vid sin fars arm och blev överlämnad åt sin blivande make, var intet öga torrt. Vi satt i soffan som två gamla tanter och snyftade i kapp. Herre Gud!!! Hur ska det gå när Maria gifter sig i augusti?? Hur ska jag klara av att sjunga "Underbart"? Nej nu ska jag träna på sången. Jag är lite rosslig i halsen idag efter gårdagens fest. Men det är ju ingen som hör mig och det är tur....

Det blivande äkta paret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0