Vår

Jag läste att det är vår här i skåne.... Undrar var? Men det är klart - solen skiner så att snön smälter på dagarna. Tyvärr är det desto kallare på nätterna. Det har varit ca 10 minus i natt. Men solen skiner och det töar. Det är riktigt varmt i solen. Och snart bär det av till Teneriffa! Det är nog vår i alla fall!

Bilden är tagen i morse vid Trolle Ljungby.

Det är riktigt skönt i solen.

Robert var här i helgen och skottade en extra gång genom trädgården.

Det dröjer nog inte så länge innan jag kan sitta i min berså och dricka mitt morgonkaffe.

Kommentarer
Postat av: tottafes

Mmm.. här är nästan all snö borta. Ska bli spännande att se bersån i vår. =) Kram <3

2010-03-05 @ 18:03:22
Postat av: Carina

Då kommer jag o fikar men jag hoppas det blir innan bersån är snöfri kram

2010-03-05 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0