Farväl

I dag har min syster bevittnat ett historiskt ögonblick. Jag har använt mina bruna jeans för sista gången! De passar inte längre. Det beror inte på att de är för små utan tvärtom! Jag var i Bromölla med henne och då insåg jag att det var sista gången vi kamperade ihop. Ja, inte syrran och jag, utan byxorna och jag. Det höll på att bli skilsmässa redan utanför systemet men jag höll handen lite käckt och nonchalant i midjan. Det såg nog lite tufft ut.... När vi senare var på Prima var det ganska stora problem men jag klarade mej hem. Nu har jag lagt undan dem för att skänka till Korset i Bromölla. Farväl! Ni har varit trogna kompanjoner men nu skiljs våra vägar. Må ni tjäna nästa ägare lika väl.

Kommentarer
Postat av: tottafes

Det var på tiden.. =) Grattis

2009-08-15 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0