Blommor

Har du sett mina fina tremastarblommor?

Internt skämt. Maria har terrats varje morgon med denna fråga. Men visst är dom fina? Har velat ha dom ända sen Birthe hade sådana i sin trädgård.

Detta är min "rosa" änglatrumpet.

Purpurvindan är en av mina favoriter.

Detta är min näckros som blommar för fullt. Det kommer nya blommor nästan varje dag.

Jag har glömt vad dom här heter men dom växer runt hela dammen. Förra året var det alldeles gult men i år har jag rensat bort en massa. Trots det kommer det nya hela tiden. Söta!
Nej nu är det dags för mej att göra mej färdig för att köra till jobbet. Men jag hinner nog en kopp kaffe vid dammen. Det är ju fint väder igen!

Kommentarer
Postat av: Tottafes

Vilka fina tremastablommor du har.. ;P

Alla bilderna va fina. Kram

2009-07-06 @ 22:52:46
Postat av: ViDu

Ja visst är dom fina! ;P

2009-07-07 @ 07:32:28
URL: http://smattagott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0