Tillökning

Idag fick jag en riktig överraskning! Telefonen ringde och det var Maria. Är du hemma så jag kan få komma och låna din toa? Visst sa jag och undrade var i tusan är dom eftersom det skulle dröja en bra stund innan dom skulle komma. Jaja. Hon längtar säkert bara efter sin mamma... Trodde jag. Efter en stund stannar bilen utanför och hon och Robert stiger ur. Robert har något i sin hand. Vad har dom nu köpt tänkte jag? När han kommer fram ser jag att han har en påse med en fisk i. Dom har köpt en guldfisk till min damm! Gissa om jag blev glad! Min sista röda guldfisk har försvunnit så det blev ett välkommet tillskott i dammen. Han heter Trebor. Robert är så vitsig så. Tyvärr har jag inte någon bild på honom ännu men det kommer säkert. De andra fiskarna accepterade honom direkt.

Kommentarer
Postat av: tottafes

Lilla Trebor. Hoppas han mår bra. Vi ses om ett par timmar. Kram

2009-07-12 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0