Examen

Jag har varit på examen i Lunds domkyrka. En massa röntgensjuksköterskor och sköterskor som tog examen.

Frukost för en röntgensjuksköterska..


Det var väldigt högtidligt och massor med folk. Vi fick sitta på några attan så hårda stolar i 2 timmar. När vi kom hem åt vi (svullade) smörgåstårta och jättegoda muffins. Det var länge sen jag var så mätt som jag är nu. Och ändå är det flera timmar sen vi åt. Ska nog inte äta på en vecka eller så. Nu ska jag titta på V. Sen är det god natt för jag jobbar hela helgen.

Kommentarer
Postat av: B:et

Duktig svärson!

Du skulle fotograferat den stora smörgåstårtan.

Tack och hej

2009-06-06 @ 09:36:12
Postat av: Tottafes

Tack för allt. Vi är oxå ganska mätta.. idag har resten av smörgåstårtan gått åt.. och så har vi överdoserat muffins.. =) Men det är väl ok.. dom måste juh ta slut. =)

Vi hörs imorrn. Kram

2009-06-06 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0