Klar!!

Det trodde ni inte va? Jag är klar!
 
Har städat klart bilen, packat, tvättat och till och med förberett för kakbak i morgon bitti.

Sitter nu med en kopp nybryggt kaffe och en liten bit 70% choklad. Ja, jag kan faktiskt sova efter kaffe så sent.
Har till och med malt kaffe som jag ska ha med till Maria i morgon. Vi kan faktiskt förtjäna nymalet kaffe i morgon när vi är klara.  Allt är "tajmat" och klart in i minsta detalj! Nu ska jag bara släppa ut Rut för en liten nattakiss - om jag kan få ut henne. Hon har sovit i flera timmar. God natt och sov gott. Det ska jag göra!

Kommentarer
Postat av: birgith

Ser man på.

Jag trodde hoppet var ute.

Planering ett hot för dem som vill stressa.

Ser fram emot nästa genombrott.

2009-06-04 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0