Sötast

Min hund Rut är bara världens sötaste. Hon är 11 år gammal och en väldigt envis Jack Russel terrier. Men på gamla dar har hon blivit väldigt behändig och ganska lydig. Det har jag Tina att tacka för! Hon har lärt mej jättemycket! Det är hennes förtjänst att Rut kan springa lös i skogen utan att rymma. Jag lär mej mer och mer för var dag. Det tar ett tag innan det går in men sakta men säkert lär jag mej. Vill ju kunna mer men jag är ganska trög... Tack och lov att Tina har tålamod med mej. Ska väl gå bättre och bättre.

Kommentarer
Postat av: Tottafes

Hon är bara sötast. Och klart att det kommer att bli massor gjort i sommar. =)

Kram

2009-06-15 @ 09:58:28
Postat av: dogge!!!!!!!

Vilken underbar bild på en sån underbar hund . Det blir nog mycke gjort , ska du se . Kraaaaam

2009-06-15 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0