Tidigt

I dag har jag varit uppe INNAN tuppen. Jag var och hämtade Jonas klockan 5! Då var det kallt! Det var inte mer än fem grader. Stackars mina växter. Men dom ser ut att ha klarat det bra.

Potatisen börjar titta upp.

Vallmon har fått en blomma och den röda rhododendronen hade besök av en humla.

Tänkte det skulle bli gott med en kopp kaffe till tidningen. Men den hade inte kommit när jag var tillbaka vid halv sex. Så jag tog min kamera och gick ut i trädgården och plåtade. Då kom tidningsbudet. Han trodde nog inte jag var klok som var ute och "rännde" med kamera klockan halv sex en måndagmorgon. I och för sig kan jag nog hålla med...

Kommentarer
Postat av: Norrland

Här uppe var det minusgrader inatt! Men nu är det plus 22 i skuggan. Märkligt, minst sagt.

2009-06-09 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0