Vilse i pannkakan???

Det är söndag idag, eller hur? Jag är alldeles vilse på dagarna när jag jobbar helg. Men jag är nästan säker på att det är söndag. Soptömning i morgon alltså. Får inte glömma tunnan igen. Inte många dagar kvar innan semestern nu. Bara denna veckan. Sen tre veckors semester. Då ska Maria vara här. Hoppas att det blir mycket gjort. Jag ska nog se till att hon får jobba!! Vi ska fixa lite här hemma. Hon är duktig på att hjälpa till och vi jobbar bra ihop. Så det blir nog snarare hon som kommer att jaga mej. Men det är bara bra. Vi får ganska mycket gjort. Vissa saker är inte så lätt att fixa när man är ensam. Sen är det ju alltid lättare när man har någon att diskutera med och som kan komma med bra idéer. Så det lär nog bli ett och annat sammanträde med "byggnadsstyrelsen". "Byggnadsstyrelsen" är syrran och jag och Maria när hon är här. Ibland tar vi in någon vikarie. Ni kan tro att det ploppar upp en massa bra idéer när vi har våra sammanträden. Planket ska i alla fall byggas om det inte är gjort innan hon kommer. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Dogge!!!!

Jag duktig !!!!!!

2009-06-15 @ 14:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0