Njutning


Njutning är olika för alla. Jag njuter till exempel av en god kopp kaffe ute i trädgården när solen skiner. Avnjutes då helst i min favoritmugg som jag har fått av en god vän. Det är konstigt, men kaffet är godast i just den muggen. Rymmer precis en presso. Då helst med alldeles nymalet Zoegas Intenzo. Nymalt i min gamla kaffekvarn som sitter i mitt skafferi på en hylla. Annars duger vanligt Gevalia bodega.  
För andra kan njutning vara att ligga utsträckt på solvarma plattor mitt i solen och sova middag. Ruts favoritsysselsättning.... Passa på att njuta i solen.
Det kommer en vinter.. Må det dröja länge!


Kommentarer
Postat av: Tottafes

Mysigt.. =)

Längtar tills nästa helg..^^

2009-05-17 @ 14:32:20
Postat av: Dogge!!!!!!!!

Mycket fin vinter bild . jag njuter när ja ser denna bild . ÄÄÄÄÄÄLLLLLSSSSKKKKAAAAR VVVVIIIINNNTTTEEERRR..........

2009-05-19 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0