Planta...

Det är få förunnat att ha ett så omväxlande jobb som jag har. I dag har jag varit trädgårdsmästare. Grävt och planterat. Tänk att få göra de saker man gillar bäst, på arbetstid! Det blev både plantering av lök och morötter.
Dessutom flyttade vi jordgubbarna och gav dem ny gödsel.
2009-05-20
Hann också med att plantera ett litet träd. Det börjar bli en jättemysig trädgård nu.

Kaninerna Stampe och Ninas gillar när man rensar ogräs. Då blir det ett och annat gott. Efter en sådan dag somnar man ovaggad. Att man sen blr väckt
kl 2 på natten för att hundarna vill gå ut kan man stå ut med. Jag har ju sovmorgon! Då ska jag plantera mina jordgubbar. Sommaren är räddad!

Kommentarer
Postat av: Tottafes

Mmm.. jordgubbar..^^

2009-05-20 @ 11:59:14
Postat av: DOGGE

När byggdes denna grejs imöjs ?????????

2009-05-29 @ 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0