Klar....ish

Idag har jga fortsatt med mitt projekt: hyllan som inte kom upp. Nu är jag nästan klar. Ska bara sätta en bit över dörren. Det är ett hål i väggen där det har varit någon typ av ventilation. Ska sätta dit något i morgon och måla det sista där. Idag har jag haft hjälp. Birgith var här för hon skulle ut och gå. När hon kom tillbaka var vi kaffesugna båda två så jag satte på en kopp. Sen blev hon inspirerad så hon började städa i köket. Tack snälla Birgith. Det underlättade. Trots att hon har känt mig i snart 30 år så var hon lite skärrad när hon såg hur det såg ut i rummet med alla grejorna på borden. Ta det lugnt sa jag . Det är borta innan klockan 8 för då ska jag se Idol. Jag lovade lägga ut bilder. Varsågod!

Rent!

Detta bordet var överlastat med saker som hade varit i hyllan.

Här ska jag tillbringa kvällen.

Kommentarer
Postat av: birgith

Var tog alla sakerna vägen?

Nu tycker jag att du verkligen gjort fint!

2009-11-21 @ 11:43:23
Postat av: Dogge!!!!!!!!!

Det va på tiden . fint vart det . duuuuu DUKTIG

2009-11-23 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0