Ett sista ryck

Min trädgård gör just nu ett sista ryck. Hösten närmar sej men tala inte om det för min trädgård. Det blommar hej vilt lite överallt.

Titta bara på mina fina ....... De är inne i andra andningen.

Hortensian som jag fick av Tina har växt och är jättefin. Den blommar inte men kanske nästa år...

Min soptunna blommar däremot.

För att inte tala om min änglatrumpet.

Sen hittade jag gurkört i rabatten. Undrar var den kommer ifrån?

Dessutom har mina rhododendron massor av nya knoppar. Ska nog skaffa fler. De passar bra på norrsidan. Nästa vecka är jag ledig lite mer. Då hoppas jag att det blir lite sol så jag kan klippa gräset. Det är så högt att jag nästan behöver lie för att slå det. Och så vill jag börja min dag med en kopp kaffe vid dammen tillsammans med Rut.

Kommentarer
Postat av: tottafes

Dom är väldigt fina. Dina ..... asså. ;)

2009-09-05 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0