Tack

Tack för alla snälla kommentarer jag har fått på min fototriss! Det är första gången så jag vet inte riktigt hur man ska göra. Men jag lär mig väl allt eftersom. Skulle även vilja göra min blogg mer personlig. Hoppas att Robert kan ge mig några tips i helgen om han får mycket surströmming. Blink, blink, blink.

Så här såg det ut i morse. Rut tyckte att jag låg kvar för länge i sängen. (6.30) Då kom hon upp till mig och kröp ner under täcket för att ligga och tryna en stund. Det är inte ofta vi kan gör det så vi får passa på när tillfälle ges.

Kommentarer
Postat av: Nina Wester

Åh vad mysigt det ser ut!!!

2009-09-21 @ 22:04:34
URL: http://www.ninawester.se
Postat av: Dogge!!!

Världens gosigaste vovve ...........

2009-09-22 @ 12:36:07
Postat av: berit

så myspysigt, många fina bilder,plingorna ger en själslig ro på något sätt.

2009-09-23 @ 08:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0