Lördag kväll

Vad skönt att det är lördagkväll. Bara sitta ner och ta det lugnt, njuta av en god middag och ett gott glas vin. Sen sitta i soffan och slötitta på tv tillsammans med Frasse och Rut. En kass film på 4+. Hur dåligt kan det bli? Jag är ledig i morgon så jag hoppas att det blir bättre väder än det har varit de sista dagarna. Då ska jag fixa med syrénbersån så man kan sitta där och fika. Det ska också grävas färdigt i rabatterna på framsidan så jag kan plantera där. Är det riktigt fint ska jag klippa gräset.  I morgon bitti blir det förhoppningsvis kaffe i uterummet. Frasse har inspekterat och godkänt. Mysigt! Nu ska jag gå och lägga mig. Jag lär väl vakna i ottan som vanligt. God natt.

Frasse som inspekterar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0