Mysstund

I dag när jag kom hem efter att ha jobbat natt, la jag mig på soffan för att vila. Då kom Franse och ville mysa. Det brukade han alltid göra förr, men har inte gjort det på ett tag. Det tog han igen nu. Han låg först på min sida med nosen i örat och snusade, innan han kröp ihop på kudden och borrade in sig i mitt hår. Det var jättemysigt! Jag får passa på medan han finns kvar i min tillvaro. Han blir dock 19 år!

En av hans lurviga framtassar.

Tänk vad många mil denna baktassen har traskat på snart 19 år.

Världens gulligaste kattnos!

Här ligger vi och trynar tillsammans i soffan. Rut fick faktiskt hålla sig på fårskinnet på golvet. Det var vår stund!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0